Programa de control del mosquit tigre

El mosquit tigre és una espècie invasora procedent d’Àsia que es troba en expansió. És de mida petita, de color negre i amb ratlles blanques. Es reprodueix en zones on hi ha aigua estancada, tan en bassals com en recipients.

L’estiu passat es va fer una xerrada informativa a l’Ajuntament, a càrrec de Dipsalut i el Programa de seguiment i vigilància del mosquit tigre, sobre els perills d’aquesta espècie i sobre com evitar la seva reproducció.

Dipsalut ha elaborat un estudi sobre la seva afectació a Canet d’Adri establint la cartografia dels punts de cria potencials del mosquit tigre en les zones públiques de Canet d’Adri. Per a veure el document, fer clic en el següent enllaç: Dossier Programa de control mosquit tigre

Per a més informació sobre la prevenció del mosquit tigre us podeu dirigir a l’Ajuntament de Canet d’Adri.