Whatsapp municipal

Des de l’Ajuntament oferim un nou servei d’informació pels veïns de Canet d’Adri a través de l’aplicació Whatsapp per a mòbils, aprofitant que la majoria de la població disposa d’aquest canal de missatgeria.

Amb aquesta nova eina de difusió es pretén arribar al major nombre posible de veïns, amb rapidesa i de manera gratuïta.

Tots els interessats que es donin d’alta en el servei municipal de Whatsapp s’introduiran en una llista de difusió on s’enviaran els missatges. D’aquesta manera i, a diferència d’un grup de xat, els números de telèfon dels usuaris quedaran ocults a la vista de la resta dels usuaris del servei, garantint així la protección de dades de caràcter personal.

Les dades dels usuaris serán introduïdes en una base de dades única i exclusivament pel servei d’informació de Whatsapp. Aquestes dades no es facilitaran a cap organismo o persona externa ni tampoc s’utilitzaran amb cap altra finalitat.

Com donar-se d’alta i de baixa?

  • Afegir el núm. 644 754 238 com a contacte en el vostre telèfon móvil amb el nom de “Ajuntament Canet d’Adri”.
  • Enviar un missatge de Whatsapp al móvil 644 754 238 indicant: “ALTA nom i cognom“.
  • Un cop enviat el missatge d’alta estarà efectuada i tindràs el servei activat en les pròximes 24 hores.
  • L’usuari pot donar-se de BAIXA en qualsevol momento, enviant la paraula “BAIXA”  en un missatge de Whatsapp al móvil 644 754 238 i deixarà de funcionar. Informació puntual de:
  • Quin tipus d’informació s’oferirà?
  • Aquest número de móvil només servirá pel servei de missatgeria i la comunicació serà unidireccional, és a dir, NO es contestaran trucades ni missatges de Whatsapp.
  • Talls en els subministraments
  • Talls/obres de vies publiques
  • Emergències
  • Agenda d’actes propis i/o d’entitats dels municipis
  • Altra informació d’interès Aquest canal no es tracta d’un grup de Whatsapp, és una LLISTA DE DIFUSIÓ on els usuaris no podrán interactuar entre ells.
  • És un servei d’informació municipal, en cap cas es respondran les trucades rebudes ni es contestaran els missatges rebuts. Tampoc servirá com a canal per comunicar incidències o queixes. Els tràmits amb l’administració seguirán com fins ara, és a dir, per registre d’entrada a l’Ajuntament.
  • No és vàlid per a tot…
  • La informació més detallada dels actes i edeveniments seguirà difonent-se com fins ara a través de la web municipal i les xarxes socials.