A partir d’avui, 21/05/2020, es restableix el servei a demanda del transport públic amb una ampliació de les parades a Canet d’Adri.
- Esglèsia Sta. Cecilia de Montcal
- Ctra a Collsacarrera (a l’altura de Cal Tet de Montcal)
- La Vidella d’Adri
- Can Colomé d’Adri (al trencant amb Biert)
- Camí de la Font (Canet)
- Ajuntament de Canet d’Adri
Una de les principals novetats d’aquest servei al Gironès és que es podrà contractar a través de l’aplicació mòbil ‘Ne-Mi’, a més de la via telefònica convencional (972 204 868). L’usuari s’assegura la reserva demanant el servei amb un mínim de 15 minuts d’antelació de l’horari preestablert d’inici del servei. Amb aquesta aplicació es poden fer totes les reserves, consultar l’horari exacte del viatge, veure en temps real la posició del vehicle, veure les reserves realitzades, afegir les rutes preferides, anul·lar reserves i valorar el servei que s’ha utilitzat. En definitiva, estar sempre informat de forma dinàmica de la disponibilitat del bus i de la seva ubicació.
Els serveis de TAD estan integrats a l’Autoritat Territorial de la Mobilitat (ATM) de Girona. Per tant, els usuaris que viatgin amb les targetes integrades podran realitzar transbordaments gratuïts tant a les línies urbanes de Girona de TMG i TEISA com a les línies interurbanes d’autocar, autobús i Rodalies, de manera que s’afavoreix la intermodalitat en transport públic.
Enllaços per Android i per iOS per a l’autobús a la demanda entre Girona – Taialà – St. Medir – Montcal – Canet d’Adri – Llorà
- Android: https://play.google.com/store/apps/details?id=mobi.nemi
- iOS: https://apps.apple.com/us/app/nemi/id1470386612?l=es&ls=1